نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

حکمرانی سری‌آ بر یورو ۲۰۲۰| از لوکاکو تا رونالدو!

  • کد خبر: ۷۱۷۸۱
  • ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
حکمرانی سری‌آ بر یورو ۲۰۲۰| از لوکاکو تا رونالدو!
بازیکنان شاغل در لیگ فوتبال ایتالیا، در یورو امسال درخشان ظاهر شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، لیگ ایتالیا در دهه گذشته به‌دلیل کاهش درخشش و فقدان جذابیت رسانه‌ای نسبت به آن با مهاجرت برجسته‌ترین ستاره‌هایش به سایر لیگ‌های اروپا، رنج زیادی برده است تا رقابت‌های سری‌آ از بهترین لیگ جهان به مقام سوم یا چهارم تاپ‌ترین لیگ‌های اروپایی برسد. باوجود گذشت سال‌های کم‌تحرک در لیگ ایتالیا، فصل گذشته با بازگشت ۲ قطب میلان به جایگاه اول جدول رده‌بندی و حضور در رقابت شدید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، باعث شد تا سری‌آ به یکی از جذاب‌ترین لیگ‌های فصل گذشته تبدیل شود. علاوه بر حضور مربیانی، چون سیمونه اینزاگی و پیولی، طی هفته‌های گذشته و با بازگشت ژوزه مورینیو، ماسیمیلیانو آلگری، لوچیانو اسپالتی و مائوریسیو ساری، یک فصل ترسناک در انتظار کالچیو خواهد بود.


اکنون صحبت درباره رقابت‌های یورو‌۲۰۲۰ داغ و جذاب است. ایتالیا که مرحله گروهی را با قدرت پشت‌سر گذاشت، یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود. همچنین، بهترین گل‌زنان و بهترین بازیکنان این تورنمنت نیز از سری‌آ هستند. در میان برترین گل‌زنان یورو، اسامی زیادی از بازیکنان شاغل در لیگ ایتالیا دیده می‌شود. هم‌اکنون ۳ بازیکن با به‌ثمر‌رساندن ۳ گل، برترین گل‌زنان یورو محسوب می‌شوند که ۲ نفر آنان از سری‌آ هستند. کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس و روملو لوکاکو که با اینتر عنوان قهرمانی کالچیو را تصاحب کرد، ۳ گل برای بلژیک به ثمر رسانده است. در میان بازیکنان دو‌گله نیز اسامی ایوان پریشیچ، چیرو ایموبیله و مانوئل لوکاتلی دیده می‌شود که برای اینتر، لاتزیو و ساسولو در سری‌آ به میدان می‌روند.


اکنون ۲۳ بازیکن که در سری‌آ شاغل هستند، موفق شده‌اند در رقابت‌های یورو‌۲۰۲۰ گل‌زنی کنند و این باعث شده است تا لیگ ایتالیا بیشترین تعداد گل‌زن را در جام ملت‌های اروپا در اختیار داشته باشد و آن‌ها بالاتر از لیگ جزیره، بوندس‌لیگا و لالیگا قرار بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->